הארנב, הענן והגשם
הארנב יצא לדוג
אבל ירד גשם. ״אוף,״ הוא רטן. ״אני לא אוהב גשם, ואני לא אוהב להרטב.״
מה עשה?
לכד את ענן הגשם בחכה שלו ו... תחבבב אותו עמוק לתוך התיק.
״עכשיו הגשם לא יכול להרוס לי את היום.״
הברוז אהב את הגשם. האם הצליח לשכנע את הארנב לשחרר את הענן?
בטקסט מינימליסטי ומדויק ובאיורים ממחיש הספר הארנב, הענן והגשם לנמענים הצעירים את חשיבותו של הגשם לצומח. הם גם יתלהבו כמובן מהדף הנפרס לעיניהם וחושף את...
אבל לא רק. את הבוגרים יותר ואת המבוגרים הספור מלמד לקח חשוב לחיים: עלינו לדעת שלפעמים, ואין זה קל, אנחנו נדרשים לבחור בין חלופות, אם בינינו לבין עצמנו ואם במחלוקת עם מישהו אחר.
על המחבר/ת
כשהיתה הסופרת והמאירת ניקולה או'ברן בת חמש, אסרו עליה הוריה לצפות בטלויזיה בסופי שבוע. במקום זה צירה, והיא ממשיכה בכך עד היום. היא נולדה בסוואזילנד, גדלה בסינגפור, חיתה בפפואה גינאה החדשה, בקניה, באדינבורו, בלונדון ובקימברידג'. ספריה זכו בפרסים ותורגמו לשפות רבות.
בהוצאת מטר ראה אור גם ספרה הארנב, החושך וקופסת העוגיות.
הארנב, הענן והגשם מאת ניקולה או'ברן הוא סיפור ילדים על גשם וענן, ומציג דרך מפגש בין ארנב לברוז שאלה של בחירה, שיתוף והבנת חשיבותו של הגשם לצומח.
לצפיה בכל הקופונים וההטבות באתר
מחירים לספר דיגיטלי
מחירים לספר מודפס
הוספת ביקורת
ביקורות
הארנב, הענן והגשם - ניקולה או'ברן | תרגום - נעמי בן-גור | הוצאת מטר, 2026
הספר התקבל לסקירה.
~~~
"הארנב, הענן והגשם" הוא הספר השני של ניקולה או'ברן שיוצא בהוצאת מטר. הראשון, "הארנב, החושך וקופסת העוגיות" יצא ב-2019 והיה אחד הסיפורים האהובים אצלנו בבית בפודקאסט "זה קול הסיפור".
הספר החדש מספר על אותו ארנב שלא אוהב להירטב מהגשם. הוא מוצא פתרון נהדר, אבל אז פוגש ברווז שדווקא אוהב את הגשם. הברווז מחליט להראות לארנב למה הגשם כל כך חשוב.
הסופרת היא גם המאיירת של הספר, והאיורים צבעוניים, מתוקים ומציגים את גיבורי הסיפור, הארנב והברווז בטבע מרגיע ויפיפיה. הטקסט ממוקם באופן מעניין ביחס לאיורים, ומזמין את המקריאים להדגיש, למשוך או להבליט מילים מסוימות.
ספר נהדר לגיל 3 ומעלה. כתוב על הכריכה שיש הפתעה מרהיבה בפנים - והיא אכן עומדת בציפיות! 😊
הארנב, הענן והגשם: עורכת מטר לילדים - דנה טריואקס פשיץ | עריכת לשון - רותי חזנוביץ' | ניקוד - רפי מוזס | עיצוב המהדורה העברית - סטודיו דור כהן
לייק לביקורת
כולנו אוהבים לפרגן לעצמנו, אבל הפעם נשאיר את זה לאחרים (:
