שבע השנים שבינינו
אשלי פוסטון
לצפיה בכל הקופונים וההטבות באתר
מחירים לספר דיגיטלי
מחירים לספר מודפס
הוספת ביקורת
ביקורות
התואר הראשון שעולה לי לראש כשאני חושבת על הספר הזה זה יפיפה: כמו golden hour בספר. הספר כל כך כיפי זורם ומתוק וכל פעם שאני במחסום קריאה אני חוזרת אליו כי הקריאה שלו פשוט כל כך מהנה.
מדובר בספר רומנטיקה המתרחש בניו יורק עם טוויסט קטן - הדמות הראשית, קלמנטיין מתאהבת בבחור שחי שבע שנים בעבר בדירה בה גרה עכשיו. הפרש הזמנים הזה מוסיף עומק לעלילה כיוון שעכשיו בנוסף לרומנטיקה, הספר דן גם באופן שבו אנשים יכולים להשתנות במהלך השנים.
אני כן אסתייג ואגיד שלדעתי הדרך בה נבנה הקסם של הדירה הייתה יכולה להיות יותר טובה ואני יכולה לראות איך זה יפריע לאנשים. (לי לא אבל- מבחינתי הספר כל כך טוב שזה מפצה על זה(: )
עוד משהו שאני רוצה לציין לטובה זה כמות הסמאט בספר- זה ספר נקי יחסית, בעיקר בהשוואה לספרי רומנטיקה אחרים שקראתי. (אלי הייזלווד, אמלי הנרי, שרה אדמס…) הייתי ממליצה עליו כ13+ אני חושבת.
בקיצור זה ספר נ ה ד ר וכל מי שיקרא אותו יעשה לעצמו טובה(:
לייק לביקורת
כולנו אוהבים לפרגן לעצמנו, אבל הפעם נשאיר את זה לאחרים (:
