ביקורת ספר
אזרית (אורח/ת)
הספר הכי טוב שאי פעם קראתי, העלילה טובה , הכתיבה טובה, ושלא נדבר בכלל על הדמויות.. הפך רישמית לספר האהוב עליי!! ממליצה בחוםםם❤️
הספר הכי טוב שאי פעם קראתי, העלילה טובה , הכתיבה טובה, ושלא נדבר בכלל על הדמויות.. הפך רישמית לספר האהוב עליי!! ממליצה בחוםםם❤️